מי לא אוהב חופשות?

אם יש פינוק שהישראלים בשום אופן לא מוכנים לוותר זאת החופשה שלהם. ומכיוון שאנחנו מדינה רווית לחצים ומתחים אין כמו להתענג במחשבה על היעד הבא אותו נכבוש ונוכל לעלות תמונות לאינסטגרם או לפייסבוק.

התקשורת מחפשת כל הזמן לכתוב על היעדים שהישראלים לאט לאט כובשים, היעדים שיענו על הצרכים של הציבור הישראלי, ידברו אל הכיס שלהם ובעיקר יספקו להם תמורה מלאה בעד האגרה. לכן גם פעילות תקשורתית לא פוסחת על חברות התיירות פנים או חוץ, ומאחורי כל חברה קטנה או גדולה פועלים אנשי יח"צ שיקדמו את המותגים הכי נחשקים, משתלמים, יוקרתיים שיש לחברות להציע. מכיוון שלתקשורת השפעה גדולה על דעת הציבור והתחרות גדולה בשוק התיירות, אף חברת תיירות לא יכולה להישאר אדישה וצריכה להיכנס למשחק. מטרת פעילות יחסי הציבור למתג חברות תיירות בטופ של התעשייה, החברות שידעו לתת מענה לציבור הרחב כנראה שייהנו מהפירות אותם גידלו וטיפחו ויקבלו חשיפה יותר גדולה.

איך מתכננים נכון פעילות יח"צ לתיירות?

  1. אילו יעדים אתם מקדמים? התכוננו לעונה מראש למשל: חופשות קיץ כדאי להתחיל פעילות יח"צ במרץ.
  2. בחרו דובר שיציג את המותג שלכם בצורה הכי מעניינת למשל מדריך טיולים כריזמטי מטעמכם.
  3. תדאגו לתמונות מקצועיות של היעד שמעוררות את הלקוחות שלכם לקנות את החופשה הבאה שלהם.
  4. אם יש באפשרותכם לשלוח רק קומץ כתבים לחוות את החופשה אותה אתם רוצים לקדם בחרו קודם כל מדיה גדולה, בעלת השפעה ועם החשיפה הכי גדולה שרלוונטית לקהל היעד שלכם.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה תקשורתית ולהיות בין חברות התיירות המוכרות ביותר התחילו את פעילות היח"צ עוד היום! לבירורים התקשרו 0545909160 

חברת התיירות "עולם נסתר"