עסקים קטנים אל תוותרו על פעילות יחסי ציבור!

יחסי ציבור הינם פעילות שיווקית אל מול כלי התקשורת במטרה לתת לכם לזכות בחשיפה תקשורתית בקרב ההמונים! יוזמה זו של בעלי עסקים מזמן כבר לא נחלתם של החברות הגדולות, הכלכלה ברובה נשענת על עסקים קטנים ובינוניים ולכל אחד יש אפשרות לקבל חשיפה וסקירה של בית העסק.

לפעילות יח”צ יש משמעות מאוד גדולה לבית העסק והיא הדרך להצלחה שלכם, להכרה, למיתוג מהימן עליו אסור לשום עסק לוותר. ההשפעה שיש לכלי התקשורת על הציבור היא גדולה ולכן חשיפה מרובה בכלי התקשורת לאורך תקופה מחזקת אתכם ומאפשרת לקהל היעד שלכם להכיר אתכם יותר טוב ולדעת מה יש לכם להציע שהם עוד לא יודעים כאן ועכשיו.

איך מתכננים נכון פעילות יח”צ לעסקים קטנים?

  1. בדקו מהו הבידול שלכם אל מול המתחרים שלכם.
  2. האם אתם יודעים להתראיין?
  3. מי הם קהל היעד שלכם?
  4. היערכו בהתאם לתמונות תדמית אצל צלם מקצועי.
  5. חשבו אילו נושאים יעניינו את התקשורת, מה חדש, רלוונטי באקטואליה.
  6. קבלו מגוון הצעות מאנשי יח”צ שונים מהימנים.
  7. ותזכרו יחסי ציבור זאת עבודה והיא דורשת השקעה! במרבית הפעמים תצטרכו לכתוב תכנים, להתראיין, להיות זמינים לתקשורת וללוח הזמנים אותה היא מכתיבה.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה תקשורתית ולהיות בין בתי העסק המוכרים ביותר בתחומכם התחילו את פעילות היח”צ עוד היום!

לבירורים התקשרו 0545909160 או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.