יחסי ציבור הדרך להצלחת העסק

פתחתם מסעדה חדשה, חידשתם תפריט, החלפתם שף, פתחתם רשת למזון מהיר-יחסי ציבור הם הכלי שיביא לכם את הלקוחות החדשים שלכם וישמרו לקוחות קיימים

מאחורי כל מסעדה מצליחה יש מערך שיווקי שלם שכולל בתוכו מערך יחסי ציבור משומן. הרעיון מאחורי פעילות תקשורתית במדיה הכתובה, אינטרנטית, רדיו או טלוויזיה היא שיכירו אתכם יותר טוב מכיוון שהדרך לבניית מוניטין חיובי ומיתוג בית העסק בעיני ההמונים עוברת רק באמצעות יחסי ציבור!

איך מתכננים נכון פעילות יח”צ למסעדות?

  1.  מצאו בידול לבית העסק שלכם.
  2.  מי קהל היעד שלכם?
  3.  הכינו מראש צילומי אווירה תוססים עם אנשים ברקע, צילומי מנות וצילומי תדמית (שף/בעלים).על הצילומים להיות איכותיים, לכן אל תחסכו על צלם מקצועי שיכול לרטש לכם את התמונות- כי בסופו של יום, תמונה אחת שווה אלף מילים!
  4.  היו בטוחים באיכות שלכם ויהיו נכונים לארח עיתונאים לארוחת טעימות.

לתקשורת השפעה מאוד גדולה על דעת הקהל, לכן אל תגיעו לפעילות יחסי ציבור לא מוכנים. פרסום אחד שלילי יכול להתגלגל למשבר תקשורתי ממנו קשה מאוד לצאת. היו בטוחים שעומד לפניכם איש/אשת יח”צ עם ניסיון בתחום שייקח חלק בלתי נפרד מהצלחת בית העסק ויעזור לכם לקבל במה.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה תקשורתית ולהיות בין המסעדות המוכרות ביותר התחילו את פעילות היח”צ עוד היום!

לבירורים התקשרו 0545909160 או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

מסעדת Waikiki קרדיט צילום Rol.co.il