מה זה לייף סטייל?

הביטוי לייף סטייל, נזרק היום לכל מיני מקומות ומשתמשים בו רבות בקלות מדי, אבל הפירוש המילולי הוא סגנון חיים שמשמעו אורח חיים. השימוש בביטוי לייף סטייל קיבל משמעות נוספת מכיוון שכולנו היום מחפשים אורח חיים בריא יותר, מפנק, יוקרתי, סגנון “החיים הטובים”.

המושג לייף סטייל לא מעט פונה אלינו בהתייחס לכל מיני מוצרים שמוצעים לנו בשוק כמו: מוצרי לייף סטייל, טיולי לייף סטייל, כושר ובריאות, עיצוב ואדריכלות, אופנת בגדים, תכשיטים וטיפוח, קולינריה ומשקאות, טיפולים קוסמטיים ועיסוקים הקשורים לתחום הגוף והנפש.

יחסי ציבור ללייף סטייל תופסים יותר ויותר תאוצה ומרבית האתרים והעיתונים מקדישים מדורים מיוחדים שמטרתם לעניין קהלים מסוימים שאולי פחות מעניין אותם אקטואליה הארד קורד, אבל דווקא רוצים לדעת: מהם המותגים הכי נחשקים, המסעדות הכי טעימות, יעדי חופשה חדשים, איך לשפר איכות חיים, איך להצליח, איך ליהנות, איך לחנך.  לכן אין ספק שגם לתחומי הלייף סטייל יש ערך מוסף לציבור וחבל שלא לקחת חלק פעיל במגמה הנ”ל ולקבל חשיפה בכתבות מעניינות במדורים בהם מתעניינים קהל היעד שלנו.

איך מתכננים נכון פעילות יח”צ ללייף סטייל?

  1. מהו הבידול שלכם?
  2. מי הם קהל היעד?
  3. הכינו תמונות תדמית, תמונות של המוצרים או השירות אותו אתם מספקים, תזכרו שאתם מוכרים חלום בסגנון “החיים הטובים”.
  4. היו מוכנים לתת לכתבים להתנסות במוצרים או בשירות שלכם.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה תקשורתית ולקחת חלק במדורי הלייף סטייל התחילו את פעילות היח”צ שלכם עוד היום! לבירורים התקשרו 0545909160 או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.