להיות אין וטרנדי באמצעות יחסי ציבור

אופנה היא עניין חולף ולכן המותגים חייבים להתאים את עצמם לרוח הזמן, המקום והעונה. כל מדורי האופנה והטיפוח דואגים לעדכן את הצרכנים על הטרנדים הפופולריים בקרב אופנת נשים, גברים וילדים ברגע נתון מסוים.  מדי יום קמים להם מותגים חדשים על מדפי החנויות ועל כן חברות האופנה והטיפוח ידאגו שהצרכנים ידעו מראש על קיומם, חיוניותם ועלותם באמצעות מערך שיווקי שכולל בתוכו פרסום תוכן ממומן, פעילות יחסי ציבור וניהול רשתות חברתיות. היתרון הגדול של יחסי ציבור על-פני פרסום וניהול רשתות חברתיות, הוא ניהול תוכן שיווקי לא פרסומי על-ידי הפעלת כתבים בתחום האופנה וטיפוח שיתנו את חוות דעתם המקצועית והלא משוחדת למוצרים אותם אתם רוצים לקדם. פעילות זו יוצרת לבתי העסק תדמית חיובית ומהימנה. לתקשורת השפעה מאוד גדולה על הציבור ולכן כתבה מפרגנת לפריט אופנה או טיפוח יכולה להפוך מותג ללהיט הבא!

איך מתכננים נכון פעילות יח”צ לאופנה וטיפוח?

  1. בדקו את הטרנדים החמים לעונה הקרובה והיערכו מספר חודשים לפני על מנת שלא תפספסו את הדד ליין.
  2. היו בטוחים במותג שלכם, ערכו בדיקות שביעות רצון של לקוחות קיימים לפני כל פעילות תקשורתית.
  3. הכינו תמונות “פק שוט”, של המותגים שלכם, צילומים מקצועיים בלבד באיכות הכי גבוהה.
  4. שימו מותגים חדשים בצד לבדיקה של עיתונאים על מנת שיחוו דעתם.

אם גם אתם רוצים לקבל חשיפה תקשורתית ולהיות בין המותגים המוכרים ביותר בישראל התחילו את פעילות היח”צ עוד היום!

לבירורים התקשרו 0545909160 או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.