אחרי חודשים של תכנון, מחקר, כתיבה ועיצוב אתם מוכנים לצאת לדרך שיווקית חדשה; אושיות הוגדרו, אתר מוכן, מכירות, לידים, כל הכלים לתוכן שיווקי מוצלח אז איך בכל זאת יחסי ציבור יכולים לקדם אתכם?

פעילות יחסי ציבור אונליין או אופליין, נועדה לשפר תקשורת ולבנות קשרים עם הקהל הרלוונטי לנו לעסק. זה כולל קשרים אנליטיים, בלוגרים, קהילתיים, משברי תקשורת, עובדים, מדיה ודוברות. הזמנים השתנו וכך תחום יחסי הציבור השתנה יחד במטרה לבנות אסטרטגיה שתתאים לחשיפה תקשורתית רחבה שתביא לחשיפה גדולה לאתרים שלכם, יצירת לידים, מכירות, שימור לקוחות ונאמנות למותג.

 

הנה לכם 5 דרכים להעביר את המסר באמצעות אסטרטגיית יחסי ציבור שתביא אתכם להצלחה!

  1. לבנות מאגר מידע-תתחילו לעבור על עיתונים, אתרים ותכניות טלוויזיה או רדיו שרלוונטיים לעסק שלכם. תבדקו מי קהל היעד שלכם, אילו מדורים פופולריים, איפה נמצאים האנשים שלכם, אם הם באזור מאוד ספציפי אין טעם לשווק את עצמכם 100 ק"מ ממקום היעד. זכרו עיתונאים ובלוגרים הם בעסק של לספר סיפורים שחשובים לקהל היעד שלכם. אם התוכן שלכם לא רלוונטי לקהל היעד אל תכוונו לשם.
  2. בדקו מידע קלנדרי- עיתונות מסורתית בדרך כלל מכסה נושאים ותחומים רלוונטיים לאורך כל השנה לפי עונה, חג, יום מיוחד וכן הלאה….. בדקו כיצד אתם משלבים את קמפיין יחסי הציבור שלכם לאקטואליה.
  3. הגישו סיפורים רלוונטיים רק לאנשי תקשורת רלוונטיים- ברגע שיש לכם את הכלים, לאיזה כלי תקשורת לפנות, מי הכתב או העורך ומתי תוכלו להגיש הצעה לסיפור שלכם.
  4. לזהות הזדמנויות להשתלב בתקשורת. בדקו נושאים חמים, כותרות שחוזרות על עצמן ותציעו את דעתכם או מומחיותכם בנושא לאותם כתבים.
  5. שתפו כתבות בהן השתתפתם עם חברים, לקוחות, רשתות חברתיות, בלוג, דיוור או כל דרך אחרת שתביא לכם לקוחות חדשים ותשמור על לקוחות קיימים.

אודות המחבר

Shiri Herzberg

אשת יחסי ציבור לתחומי הלייף סטייל וטכנולוגיה מזה עשור. טיפול שוטף במדיה התקשורתית; תכניות בטלוויזיה, תכניות רדיו, אתרי אינטרנט ועיתונות לסוגיה יומית, שבועון או ירחון.